Overslaan en naar de inhoud gaan
EF2 Sfeer_679_0.jpeg

Specialist in non-profit met een commerciële visie

Non-profit

Het lijkt tegenstrijdig: non-profit en commercieel in één zin. Maar íedere organisatie, non-profit of commercieel heeft een doelstelling. Jouw focus kan bijvoorbeeld liggen op zoveel mogelijk leden, donateurs, vrijwilligers of acties organiseren. Dit kan bijdragen aan jouw einddoel: gelijke kansen realiseren, mensen in nood helpen, zoveel mogelijk kennis op een vakgebied verspreiden of ieder ander denkbaar doel. En dat is precies wat commerciële partijen ook willen: hun doelen halen.

Welk doel je ook nastreeft, wij zorgen ervoor dat jouw website daaraan bijdraagt. Onze werkwijze voor non-profits wijkt dan ook niet af van die voor dienstverlening en handel. In de uitvoer maakt onze expertise het verschil. Wij koppelen software die jullie gebruiken aan de website, zodat jullie efficiënt en zonder fouten kunnen werken. We zetten campagnes op en optimaliseren donatie flows zodat jouw organisatie meer geld ophaalt. We zijn erin afgestudeerd voor non-profit.

Als de werkwijze niet uitmaakt, wat maakt dan het verschil? Het grote voordeel voor jou zit in de kruisbestuiving van kennis die we in verschillende branches opdoen. Slimme oplossingen die we vanuit een commercieel oogpunt ontwikkelen, kunnen we soms ook inzetten voor non-profits. Maar ook vice versa: onderwerpen die al lang bij non-profits leven, zijn soms een wake-up call voor commerciële ondernemingen. Denk bijvoorbeeld aan digitale toegankelijkheid voor iedereen. Door jarenlange ervaring met diverse merken zijn we in staat die kruisbestuiving te optimaliseren en optimaal in te zetten.

Wij hebben ervaring in de zorg, met stichtingen en goede doelen. Zo heb je de juiste expertise aan tafel bij het ontwikkelen van jouw uitingen. Niet alleen online, maar ook in jouw offline behoeftes schakelen we snel en zorgen we dat het proces soepel verloopt. We optimaliseren voor de lange termijn op vindbaarheid en conversie, maar zijn ook in staat om klaar te staan als er plotseling iets gecommuniceerd moet worden. Onze ervaring met commerciële partijen komt hierbij ook weer van pas. 
 

Specialist in non-profit met een commerciële visie

Stel je vraag

Stel een vraag aan Gerrie
gerrie.jpg
Gerrie Pierik
Brand strategist