Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit

Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit
Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit
Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit

INNAX had al een sterke merkpositionering met een scherpe focus op de verschillende sales-doelgroepen. Maar INNAX wilde deze doelgroepen beter en vooral persoonlijker kunnen benaderen op hun website. Daarnaast wilden ze de autoriteit van INNAX versterken. EF2 ontwikkelde een nieuwe website voor INNAX om dit te kunnen realiseren.

De juiste informatie voor de juiste doelgroep

Om de juiste gepersonaliseerde content te bieden, was het belangrijk om ons te verplaatsen in de verschillende doelgroepen. Om die reden gingen wij na hoe en met welke vraag bezoekers op de website zouden komen. Deze informatie en de informatie uit de impact sessie hebben wij vervolgens doorvertaald naar een wireframe met user flows voor iedere doelgroep. In de wireframes is niet alleen de ideale flow opgenomen, maar ook de structuur van de website. Zo ontstaat een sterke basis. Omdat dit een belangrijke fase in het proces is, vroegen wij INNAX om de wireframes te testen. Zo wisten wij of we de juiste keuzes hadden gemaakt qua opbouw van de website.

Nieuwe website

Op basis van de wireframes is een visual design gemaakt dat sterk aansluit bij de positionering en stijl van INNAX. Vervolgens is de website technisch gerealiseerd. Het resultaat is een nieuwe website die de juiste doelgroepen aanspreekt op de juiste manier. Hiermee draagt de website bij aan de bedrijfsdoelstellingen van INNAX. Ook komen de expertise en autoriteit van INNAX sterk terug op de website in zowel het beeld als de teksten. Het eindresultaat is een website die vertrouwen wekt bij de gebruikers.

De volgende specialismen hebben een bijdrage geleverd aan dit project:

  • Positionering
  • Grafisch ontwerp
  • Marketingstrategie
  • Zoekwoordenonderzoek
  • UX design
  • Visual design
  • Development
  • Conversie optimalisatie

Doormeten en optimaliseren

Met de nieuwe website is er een goede basis neergezet. Daar houdt het echter niet op. Om de doelstellingen te blijven halen, is het belangrijk om de website te blijven doormeten. We analyseren wat bezoekers doen op de website en of zij hun uiteindelijke doel behalen. Is dat niet het geval? Dan kijken we waar dit aan kan liggen. Is bijvoorbeeld de tekst van een bepaalde call-to-action niet duidelijk genoeg? Of haken bezoekers af omdat er te veel tekst op een pagina staat en zij te veel moeten scrollen? Als we hier antwoord op hebben, gaan we op zoek naar de beste oplossing. Het belangrijkste in deze fase is om te erachter te komen hoe de ultieme gebruiksvriendelijkheid bereikt kan worden. Zo zorgen we ervoor dat er uiteindelijk zo veel mogelijk bezoekers contact opnemen.

 

Ga naar de website van Innax

Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit
Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit
Nieuwe uitstraling met expertise en autoriteit

Kennis
maken?

Bij EF2 houden we niet van eindeloze vergaderingen en continue mailwisselingen. Waar houden we wel van? Korte lijnen en snel handelen. Want onze tijd is kostbaar, en die van jou ongetwijfeld ook. Een intensieve en langdurige samenwerking vereist een klik tussen jou en ons. Die klik maakt het voor ons nog leuker om goede resultaten te halen. Evan helpt je graag verder!

Evan Pierik
evan@ef2.nl
0318 - 555 800

Meer over EF2

Evan