High-end website die bezoekers naar de winkel trekt
Oogwereld
Innovatieve oogzorg, exclusieve oogmode en persoonlijke service is kenmerkend voor Oogwereld. Deze high-end opticien ademt deze propositie in meer dan 40 winkels in Nederland en België, maar de website deed hieraan afbreuk. Om hier verandering in te brengen, ontwikkelde EF2 een nieuwe website die aansluit bij de merkpositionering.
Een top of the bill website, passend bij Oogwereld
High-end website
Exclusiviteit van Oogwereld. Passend bij de vraag van de huidige maatschappij. Zomaar wat wensen die genoemd werden tijdens de eerste sessie. Dit heeft EF2 vertaald naar een scherp UX design, een goed vindbaar fundament en volledig responsive webdesign.
De rol van ef2
- Zoekwoordenonderzoek
- Concept
- UX design
- Visual design
- Development
- Conversieoptimalisatie
Branche
Non-profit
Website
5% meer winkeltraffic
Doelen stellen
Tijdens de rediscover sessie kwam naar boven dat traffic naar de winkel het ultieme doel is. Aan de hand van deze doelstelling hebben wij subdoelen hieraan gekoppeld, zodat we meer inzicht hebben in wat er op de website gebeurt en daar op kunnen optimaliseren.
Autoriteit op het gebied van oogzorg
Modisch en medisch
Het claimen van innovatieve oogzorg brengt een verplichting met zich mee. Met een kennisbank boordevol informatie over oogaandoeningen voorziet Oogwereld hierin. Met een zoekwoordenonderzoek heeft EF2 in kaart gebracht welke zoekopdrachten het meest gedaan worden. Door antwoorden te geven aan bezoekers ben je niet alleen relevant voor bezoekers, het is ook goed voor SEO!
Mijn Oogwereld: jouw persoonlijke omgeving
Klaar voor de toekomst
Mijn Oogwereld is de omgeving waarin je als klant informatie terug kunt vinden over jouw ogen en oplossingen die hierin geboden zijn. Denk hierbij aan de gemeten sterkte en de lenzen die je hebt. Persoonlijke service is een stokpaardje van Oogwereld. Door een gepersonaliseerde digitale omgeving te ontwikkelen wordt dit ook voor gemakszoekers waargemaakt.
Focus! Concrete doelen halen
Constante doorontwikkeling
Bezoekers naar een vestigingspagina verleiden. Zoveel mogelijk bezoekers online een afspraak laten maken. Dit zijn concrete voorbeelden van doelen die we gesteld hebben. Priodiek bespreken we het plan van aanpak om de doelen te realiseren. We ontwikkelen nieuwe functionaliteiten, doen A/B testen en voeren aanpassingen door. Alles om onze doelen te bereiken.