Overslaan en naar de inhoud gaan

High-end website die bezoekers naar de winkel trekt

Oogwereld

Innovatieve oogzorg, exclusieve oogmode en persoonlijke service is kenmerkend voor Oogwereld. Deze high-end opticien ademt deze propositie in meer dan 40 winkels in Nederland en België, maar de website deed hieraan afbreuk. Om hier verandering in te brengen, ontwikkelde EF2 een nieuwe website die aansluit bij de merkpositionering.

Oogwereld top.svg

0% Meer winkeltraffic

0% Toename in nr 1 posities in Google

0k Meer bezoekers op de site in 1 jaar

Een top of the bill website, passend bij Oogwereld

High-end website

Exclusiviteit van Oogwereld. Passend bij de vraag van de huidige maatschappij. Zomaar wat wensen die genoemd werden tijdens de eerste sessie. Dit heeft EF2 vertaald naar een scherp UX design, een goed vindbaar fundament en volledig responsive webdesign.

De rol van ef2

  • Zoekwoordenonderzoek
  • Concept
  • UX design
  • Visual design
  • Development
  • Conversieoptimalisatie

Branche

Non-profit

Website

oogwereld.nl

oogwereld in between 1.svg

5% meer winkeltraffic

Doelen stellen

Tijdens de rediscover sessie kwam naar boven dat traffic naar de winkel het ultieme doel is. Aan de hand van deze doelstelling hebben wij subdoelen hieraan gekoppeld, zodat we meer inzicht hebben in wat er op de website gebeurt en daar op kunnen optimaliseren.

oogwereld in between 2.svg

Autoriteit op het gebied van oogzorg

Modisch en medisch

Het claimen van innovatieve oogzorg brengt een verplichting met zich mee. Met een kennisbank boordevol informatie over oogaandoeningen voorziet Oogwereld hierin. Met een zoekwoordenonderzoek heeft EF2 in kaart gebracht welke zoekopdrachten het meest gedaan worden. Door antwoorden te geven aan bezoekers ben je niet alleen relevant voor bezoekers, het is ook goed voor SEO!

oogwereld in between 3.svg

Mijn Oogwereld: jouw persoonlijke omgeving

Klaar voor de toekomst

Mijn Oogwereld is de omgeving waarin je als klant informatie terug kunt vinden over jouw ogen en oplossingen die hierin geboden zijn. Denk hierbij aan de gemeten sterkte en de lenzen die je hebt. Persoonlijke service is een stokpaardje van Oogwereld. Door een gepersonaliseerde digitale omgeving te ontwikkelen wordt dit ook voor gemakszoekers waargemaakt.

oogwereld in between 4.svg

Focus! Concrete doelen halen

Constante doorontwikkeling

Bezoekers naar een vestigingspagina verleiden. Zoveel mogelijk bezoekers online een afspraak laten maken. Dit zijn concrete voorbeelden van doelen die we gesteld hebben. Priodiek bespreken we het plan van aanpak om de doelen te realiseren. We ontwikkelen nieuwe functionaliteiten, doen A/B testen en voeren aanpassingen door. Alles om onze doelen te bereiken.

oogwereld in between 5.svg